Sunday, January 22, 2012

සිහිනයක සිතුවිලි - 09

සිහිනයක සිතුවිලි 09

අද ජනවාරි 21



*** මට නුඹ විතරක් වුනාට නුඹට ඉන්නෙ මං විතරද ***


හ්ම් ඇත්තමයි එහෙම අහන්න හිතෙනවා මට ඔයාගෙන්...
ඔයා අහයි ඒ මොකද කියලා...
ගසට පොත්තක් වගේ දැවටි දැවටි වුන්නත් දවසක ගසටත් පොත්ත වදයක් වෙන කාලයක් එයි කියලා මට හිතෙනවා....


එහෙම නැත්නම් ගහේ එතුන වැල වගේ උන්නත් දවසකට ගහට හිතෙයි අනේ මට ඕනි විදිහට ඉන්නවත් මේ වැල ඉඩ දෙන්නෙ නැහැ කියලා.....


බලන් ගියාම ඒක ඇත්තක් වෙන්න ඇති...හේතුව නොලියා ඉන්නම්..සිහිනය ඔයා නොබලන හින්දා නෙමෙයි...මේ සිහිනය ඇතුලෙ ඔයා හැමදාම පූජනීය හින්දා....


ඒ පුජනීය තැනින් ඔයාව අයින් කරන්න බැහැ...හදවත් කුසුමෙ බැතිබරව මලක් පහනක් පුජකරලා ලබන නිරාමිස සතුටක් මම ලබනවා සිහිනයක සිතුවිලි ලියලා...


මේ ගල් ගැහෙන සීතල මැද්දට වෙලා උණුසුම් සිතුවිලි ඔයාගැන පුරවගෙන ඉන්න මට ඇයි ඇත්තටම එහෙම අහන්න හිතුනෙ...


ආපහු මගෙම හිත ඒකම අහනවා...මේ මනෝ ලෝකෙන් අවදිවෙලා යන්න ඕනි...ඔයා කියනවා වගේ මට පිස්සු... හැමදාම කියන දේ ඒකනෙ..


දන්නවද
ඉර හැරෙන හැරෙන පැත්තට හැරි හැරි සුරියකාන්ත මල්ල ඉර මත්තෙම නැහෙනවා... මමත් ඔයා ගැනම හිත හිත ඔයා ළගම තාමත් රැදෙනවා........


ඇත්තටම ඇයි මට ඔයාව එපා නොවෙන්න...........
ඔයාට කතාබහ කරන්න ..හිනාවෙන්න..දුක සැප බෙදාගන්න කොයිතරම් නම් අය ඉන්නවද... ඒත් මට... ඔයා නැත්නම් කවුරුත්ම නැහැ නේද....?
ඇත්තමයි ඒක දැනුනෙ අද මට....


ඒකයි අහන්න හිතුනෙ මට නුඹ විතරක් උනාට නුඹට ඉන්නෙ මං විතරද කියලා...


මේ හැමදේකින්ම මිදිලා මම සිහින ලොකෙන් අවදි වෙන්නම් අද හෙටකම..ඒත් අර හැමදාම කියනවා වගේ කවමදාවත් එපා වෙන්නෙ නැති තරමට ආදරය තියෙනවා මම ගාව..


ඔව් රත්තරන් මේ පපුව පැලිලා යන්න තරම්....
නහරයක් නහරියක් ගානෙ දුවන්නෙ ඔයාට තියෙන ආදරය පුරවගෙ මේ රුධිරය... අද නැතත් කවමදාහරි දවසක ඔයා ඇවිත් දැක්කොත් මගේ හිත තේරෙයි ඔයාට..එතකන් මම බලා ඉන්නම්.... මේ ආදරෙත් පරිස්සම් කරගෙන...


ප්රේමයට පූදින්න
ඉඩ සදනු
නේක සැනසුම
මට ඇතිව
නුඹේ පපුමත
කුමරුනේ
වැතිරෙන්න ඒ මතට
ආදරෙන්...

සෙනේහෙන් ළග

දැවටෙන්න
ඉතිං මට අවසර
විසික් කර තැවුල්
සෝ සුසුම්
හිනැහෙන්න
ආදරෙන්

ජීවිතයෙ හැම සුව
විදගන්න
මට ඉතිං අවසර
සංසාර ප්රේමයේ
අසවැන්න ළග
නවතින්න ඉඩ දෙන්න

(ජීවිත කාළයේම දුක්විද මා ළැබූ එකම සැනසුම නුඹයි...)

2 comments:

  1. සමහර වෙලාවට කොච්චර අපි බලාපොරොත්තුවෙන් හිටියත්... අපිට ඒ අවසරය නොලැබෙන්නත් පුලුවන්... !!! ඒ වගේ වෙලාවට වැරදි කවුද කියන්න අපිට තේරෙන්නේ නෑ...

    ReplyDelete
  2. හ්ම්...ඇත්තම ඇත්ත නදුන් උයන...

    ReplyDelete

ඔබේ පැමිණිම මට සවියක්.

ඉතින් සොඳුර

 ඉතින් සොඳුර , ජීවිතේ කොයි හැඩේදැයි නොවිමසන්න, ඔබ ගිය තැන සිට මා  දරාගත්තේ කෙසේ දැයි නොඅසන්න  ආදරයක අකුරු අතරට වැඩි යමක් ඔබේ ඇසුරෙහි මා විඳි...