Friday, December 16, 2011

මගෙ පුතේ දනී නම් උඹ....

 











දන්නවනම් උඹ......

ඇත්තමයි හීයක වේගෙන් දුවගෙන එනවා_______________


ඇවිදින්___________

ගසක එතෙන වැලක් වගේ
මම වටේම එති එති ඉන්නවා___________

ඔව් උඹ දන්නෙ නැහැ____________

ඔය මූණ බලාගෙන කියන්නෙ කොහොමද_____________

බුලත් කොලේ පොල්තෙල් පහනට
අල්ල අල්ල තවපු අතපය
අද හරි දිගයි_____________
ලස්සනට හැදිලා__________

මේ පපුවට දැනෙන සතුට කියන්න බැරි තරම්___________

මහ රෑ සීතලේ සුළග ඇවිදින්
හිරිගඩු පුප්පනකොට
මම උඹට උණුහුම දෙන්න මොනවද නොකලෙ_____________
මගේ පපුවෙ උණුසුමට ගුලිවෙලා හැංගෙනවා උඹ

උණහපුලුවට උගේ පැටියා ලොකුයි වගේ
මටත් උඹව රජෙක් වගේ වටිනවා____________

මේ ලෝකෙ තියෙන වටිනාම දේවල්
නම් කරන්න කියලා මට කිවුවොත්
ඒකේ මම මුලින්ම ලියන්නෙ උඹේ නම____________


සෙනෙහසේ ගඟ සිඳී ගිය දවසෙ ඉදන්
කඳුළු එක්ක උඹ කිරි ඉල්ලලා අඬනකොට
සනසවන්න කිරි මව්වරු උන්නෙ නැහැ______________

කිරි කදුළක් දෙගොඩ තලා යන හැටි බලන්න
මම පින්කරලා තිබුණෙ නැහැ වගේම
ඒ ග‍ඟේ පිහිනන්න උඹ පින් කරලා තිබුණෙත් නැහැ__________________

අද උඹ
ලොකු මිනිහෙක් මගෙ පුතේ____________

උඹ අද එයි හෙට එයි කියලා මග බලනවා
කළුවරටම පුරුදු වෙච්ච මේ කේඩෑරි දුබල ඇස් දෙක______________

දන්නවද පුතේ
අප්පච්චිගෙ සෙනෙහෙ ගඟ පිරි ඉතිරිලා ගියපු තරම
උඹට කියලා දෙන්න උඹේ අම්මා උන්න නම් කියලා
මට අද හිතෙනවා පුතේ________________

ඒක ආත්මාරථකාමී සිතිවිල්ලක් නම් නෙමෙයි________

සමනල කන්ද රකින
සමන් දෙවියො වගේ
මම උඹව රැකබලා ගත්තා මගෙ පුතේ________

_________ආදරයේ උතුම් පැතුම මට දීලා ඈ නොගියනම්_________________

No comments:

Post a Comment

ඔබේ පැමිණිම මට සවියක්.

ඉතින් සොඳුර

 ඉතින් සොඳුර , ජීවිතේ කොයි හැඩේදැයි නොවිමසන්න, ඔබ ගිය තැන සිට මා  දරාගත්තේ කෙසේ දැයි නොඅසන්න  ආදරයක අකුරු අතරට වැඩි යමක් ඔබේ ඇසුරෙහි මා විඳි...