Monday, November 28, 2011

දන්නවද ඔයා....



මම දන්නවා_______
 
ඔයාට කවදාවත් ටජ් මහලක් හදන්න බැරි බව.......
නැහැ නේද___________
ආදරයේ සොදුරු තැන් කොහොම නම් සිහි කරන්නද....?
නේද_________
 
ඒ වුනාට ඔයා හැම තිස්සෙම
කාශ්‍යප කෙනෙක් වෙලා........
ආලකමන්දාවෙ කැටපත් පවුරක් හදන්න හදනවා...
 
ඇයි කියලා අහන්න ගියෙ නැහැ_____________
වටපිටේ ඉන්න සීගිරි ළලනාවන්ට ඇහෙයි කියලා බයෙන්...
 
එහෙම වුනොත් විජ්ජුලතාවියො ඇවිත්
බලි රූප අඳියි කැටපත් පවුර පුරාම....
මට දුක හිතේවි කියා ගන්නට බැරි තරම්...
සත්තයි_______________
 
සුදු නෙලුම් රතු නෙලුම් මල් පිපෙන
විල් තෙරට වෙලා
කාශ්‍යප රජ්ජුරුවො වගේම
ඔයත් නෙත්වලට
අල්ල ගන්න හදනවා හැමතිස්සෙම
මේඝලතාවියන්වම.....__________
 
රූ සිරිය දසත ඇති
වෙලාවකට මුහුණ හකුලගෙන
පුම්බගෙන යන්නත් හිතෙනවා මට......

ඒත් ආපහු මම හැරිලා එනවා_____________
ඇයි දන්නවද......
නැහැනේද____________

සීගිරිය නැතිවුනොත්
මට කොයින්ද කැටපත් පවුරක්
තෙරපෙන සිතුවිලි විසික් කරන්න________________

මම හරිනේද..........?


 

2 comments:

  1. ඒක පුද්ගලික කැටපත් පවුරක්. එහි හැමෝම කුරුටු ගෑ නොගෑ යුතුයි.

    ReplyDelete

ඔබේ පැමිණිම මට සවියක්.

ඉතින් සොඳුර

 ඉතින් සොඳුර , ජීවිතේ කොයි හැඩේදැයි නොවිමසන්න, ඔබ ගිය තැන සිට මා  දරාගත්තේ කෙසේ දැයි නොඅසන්න  ආදරයක අකුරු අතරට වැඩි යමක් ඔබේ ඇසුරෙහි මා විඳි...